Friday, September 3, 2010



"Shamsul Anuar Bin Adnan a.k.a. Grafikwarna adalah seorang sahabat yang sempoi. Terus terang aku cakap yang aku mengagumi beliau kerana bakat beliau dan juga kerana sikap beliau yang pemurah. Setakat makan minum tu memang menjadi lumrah beliau untuk belanja kawan2. Beliau juga memang rajin turun padang jika ada outing2 yang berkaitan fotografi nie. Ilmu HDR beliau telah membuka mata ramai orang & ramai yang telah mendapat ilmu itu dari beliau secara "PERCUMA" termasuklah aku.

Tapi kini semuanya seperti "beku". Grafikwarna kini terlantar di atas katil. Dari segi kewangan, sudah berpuluh ribuan ringgit yang sudah terbang dan aku yakin yang beliau dan keluarga beliau kini mengharapkan sedikit bantuan kewangan kerana beliau masih lagi berada dalam rawatan. Beliau masih lagi terpaksa mengeluarkan belanja yang banyak untuk ubat2an.

Beliau mempunyai 2 orang anak dan aku percaya kini bebanan kewangan itu dipikul oleh isteri beliau. Aku percaya sekiranya kita hanya mampu menyumbangkan sekadar..."
-Shahabudin_

0 comments:

Post a Comment